شرایط و قوانین
به عنوان یک مشتری شما با خرید هر یک از محصولات و سرویس های سایت وب دو این قوانین را پذیرفته اید. در صورتی که هر یک از مقررات ذیل را زیر پا بگذارید سایت وب دو می تواند سرویس مربوطه را با و یا بدون اطلاع معلق نماید. ضمنا بنا به تغییر قوانین ملی و بین المللی در رابطه با خدمات آی تی، شرایط این قرارداد نیز در هر زمان توسط مدیریت سایت قابل تغییر و ویرایش خواهد بود.
۱- راه اندازی و نگهداری هر نوع سایت غیر قانونی و اخلاقی، متضاد با قوانین دولت جمهوری اسلامی ایران غیر مجاز بوده و در صورت روئیت سرویس مورد نظر معلق می گردد.
۲- وب دو هیچ مسئولیتی حقوقی در قبال محتویات وب سایت های میزبانی شده بر روی سرویس های ارائه شده ندارد و این خود مشتری است که مسئولیت محتوای سایت ها را بر عهده خواهد داشت.
۳- از آنجاییکه دامنه های ملی و بین المللی تماما با مشخصات مشتری ثبت شده و مالکیت دامنه در اختیار مشتریست لذا مسئولیت نگهداری از دامنه نیز به عهده مشتری می باشد و در صورت سوء استفاده یا انتقال دامنه شرکت هیچ مسئولیتی را نمی پذیرد.
۴- صاحب امتیاز سایت، دامنه، سرور مجازی و یا اختصاصی کسی خواهد بود که حساب کاربری به ایشان تعلق دارد. مشخصاتی همچون در دست داشتن نام کاربری و رمز عبور، پست الکترونیک و شماره تماس نشان دهنده مالکیت توسط فرد مورد نظر خواهد بود.
۵- تمامی مشخصات حقیقی و حقوقی مشتریان بصورت محرمانه توسط مسئولین سایت وب دو نگهداری می شود. هر گونه اطلاعاتی از جمله نام و نام خوانوادگی، آدرس، کد پستی، پست الکترونیک، شماره تماس و غیره توسط شرکت به هیچ شخصی مگر به درخواست مراجع ذیصلاح منتشر نخواهد گردید.
۶- تیم فنی وب دو همیشه سعی در ارائه بهترین سرویس ها نموده و در راستای این امر نیز از جدیدترین و قویترین تکنولوژی ها و امکانات سخت افزاری و نرم افزاری استفاده می نماید. به همین علت تغییرات فنی و قیمت سرویس ها یک امر اجتناب ناپذیر در طول زمان خواهد بود.
۷- وب دو یک دوره ۷ روزه برای مرجوعیت مبلغ واریز شده در صورت عدم رضایت مشتری قرار داده است. بازگرداندن مبلغ واریز شده فقط برای سرویس های میزبانی وب و سرور مجازی میسر بوده و هزینه های مربوط به خرید دامنه، و سرور اختصاصی به هیچ عنوان مسترد نمی گردد.
۸- شرکت در مورد امنیت سرورها از استراتژی بسیار پیچیده ای بهره می گیرد به طوریکه هر گونه تلاش برای دسترسی از سوی ناشناسان به حساب مشتریان مسدود خواهد بود. در صورتی که بعضی از سود جویان به عنوان مشتری شروع به بارگزاری اسکریپت های مخرب نمایند به سرعت شناسایی شده و حساب کاربری ایشان معلق می گردد.
۱۰- استفاده بیش از حد از منابع مجاز تخصیص داده شده به سرویس شما منجر به معلق شدن سرویس شما خواهد شد. در این موارد مشتری موظف است نسبت به ارتقای پلن سرویس خود اقدام نماید و یا در صورت نیاز درخواست سرور اختصاصی نماید.
۱۱- بعد از ثبت سفارش و پرداخت صورتحساب مورد نظر زمان تحویل سرویس بسته به نوع آن و کانفیگ های درخواستی بین ۱ الی ۷۲ ساعت می باشد، مشتری تا قبل از پایان این زمان حق اعتراض ندارد.
۱۲- بعد از تحویل سرویس کاربر باید امنیت سرویس خود را تامین نماید. در رابطه با سرورها پیشنهاد می کنیم پورت های غیر کاربردی را غیر فعال کند و همچنین هارد دیسک سرور باید عاری از هرگونه ویروس و بدافزار باشد.
۱۳- صدور فاکتورها ده روز قبل از اتمام سرویس صورت می گیرد و در صورت تمایل به تمدید می بایست حتما قبل از پایان مهلت سرویس صورتحساب مربوطه را پرداخت نمایید، در غیر اینصورت سرویس مورد نظر حذف شده و اطلاعات آن به هیچ وجه قابل بازگشت نخواهد بود.
۱۴- نگهداری از رمز عبور سرورها بر عهده مشتری بوده و در صورت گم کردن رمز عبور هزینه بازیابی آن در سیستم عامل های لینوکس و ویندوز برای هر بار معادل ۵۰۰۰ تومان است.
۱۵- مسئولیت انتخاب نام دامنه با مشتریست و پس از ثبت دامنه به هیچ عنوان امکان تغییر نام و یا لغو دامنه و برگشت هزینه واریزی موجود نمی باشد.
۱۶- برای تمدید دامنه مشتری موظف است تا قبل از فرارسیدن تاریخ انقضای دامنه نسبت به تمدید دامنه اقدام نماید در غیر اینصورت چنانچه دامنه منقضی شده و توسط شخص دیگری ثبت شود، مسئولیتی به عهده شرکت نمی باشد.
۱۷- مشتری متعهد می گردد از قرار دادن هرگونه مطلب و یا فایلی مغایر با قوانین بین المللی کپی رایت خودداری نماید. در غیر اینصورت سرویس وی معلق شده و مبالغ پرداختی غیر قابل عودت خواهد بود.
۱۸- در صورت دریافت هر گونه اخطاریه از طرف دیتاسنتر کاربر تا ۲۴ ساعت فرصت پاسخگویی دارد در غیر این صورت سرویس وی معلق می گردد.
۱۹- استفاده از سرورها به منظور اسپم، دی داس، اتک، پورت اسکن، تورنت و… مسائلی که با قوانین دیتاسنتر مغایر باشند ممنوع بوده و در صورت مشاهده سرور فوق معلق خواهد شد.
۲۰- نصب و راه اندازی هر گونه سرویس عبور از فیلترینگ (برای استفاده شخصی و یا تجاری) بر روی سرورها کاملا غیر مجاز بوده و در صورت رویت سرور معلق می گردد.
۲۱- آی دی تلگرام و شماره تماس سایت فقط برای موارد مشاوره و فروش می باشد و پشتیبانی فقط از طریق سیستم تیکتینگ سایت صورت می گیرد.
۲۲- پشتیبانی از ساعت ۱۰ صبح تا ۸ شب در روز های کاری (شنبه تا پنج شنبه) و ۴ عصر تا ۸ شب روزهای غیر کاری (جمعه ها و تعطیلات رسمی) می باشد.
۲۳- رعایت ادب و احترام کاملا ضروری می باشد و از صحبت کردن به صورت کوچه بازاری جدا خوداری نمایید، همچنین در مکاتبات با کارمندان حتما از نوشتار فارسی استفاده شود.
۲۴- به هنگام ارسال درخواست پشتیبانی حتما عنوان درخواست مرتبط با موضوع پشتیبانی باشد و محتوای درخواست نیز توضیحی کامل در مورد مشکل پیش آمده، در غیر اینصورت با تاخیر در پاسخگویی مواجه خواهید شد.
۲۵- از تمامی پکیج های میزبانی وب ائم از بسته های لینوکس و ویندوز به صورت هفتگی (روزهای جمعه) در سروری مجزا نسخه پشتیبان تهیه می گردد.
۲۶- دارندگان سرورها باید از اطلاعات خود نسخه پشتیبان تهیه نمایند. در صورت از دست رفتن داده ها به هر دلیلی که باشد، هیچ مسئولیتی متوجه سرویس دهنده نخواهد بود.
۲۷- مشکلات نرم افزاری کاربران به هیچ عنوان شامل پشتیبانی رایگان نمی شود و تنها کاربرانی که هزینه پشتیبانی نرم افزاری را پرداخت نموده اند، به مشکلات نرم افزاری ایشان رسیدگی خواهد شد.
۲۸- وب دو سعی در ارائه سرویس ها بصورت ۲۴ ساعت شبانه روز خواهد نمود ولی بسته به طبیعت اینترنت عدم اختلال در سرویس ها بطور ۱۰۰% امکان ناپذیر می باشد، اما تیم پشتیبانی شرکت آپ تایم ۹۹% سرورها را تضمین می نماید.
۲۹- اگر سرویس مورد استفاده سرویس گیرنده به دلیل تحریم ایران از طرف دول خارجی مسدود گردد، سرویس دهنده متعهد می گردد به تناسب زمان باقی مانده از قرارداد مبلغی را به سرویس گیرنده مرجوع دارد.
۳۰- چنانچه به هر علتی که خارج از اراده شرکت باشد در تداوم خدمات ارائه شده خللی وارد شود و يا خدمات مذکور موقتا و يا دائما قطع گردد، هيچگونه مسئوليتي متوجه شرکت نخواهد بود. از جمله این علل میتوان به مواردی نظیر تحریم های سیاسی و اقتصادی، جنگ، اختلال در شبکه های مخابراتی، تغییر قوانین داخلی و یا خارجی و حوادث طبیعی نظیر طوفان های خورشیدی، سیل، زلزله و … اشاره نمود.